//Forever Imperfect
I Must Get IT ♥

Friday 10 August 2012 @ 01:39 | 0 Comment [s]




Aku tau semua orang tergila-gilakan benda ni, especially pompuan la kan. Dah la comel, ada kaler pink pulak tu. Tapi disebabkan camera ni mahal dalam RM200-RM300, ditambah pulak dengan filem dia yang mahal, membuatkan orang berfikir dua-tiga kali gak sebelum beli.



 

Comel sungguh kaler pink ni, kalau nak belikan kat aku beli kaler pink tauuuu.


 

Kat bawah ni specifications dia, tapi aku tak pandai pun nak tengok. Tapi sebab orang sikit-sikit spec spec, so aku letak. Kalau aku pedulik hapa, janji pink, pastu kalau free, bestnyaa!


Fujifilm Instax Mini 7 specifications:
  • Colour: Blue / Pink
  • Film: Fujifilm Instant Color Film ‘instax mini’
  • Film size: 54 x 86mm (W x H)
  • Image area: 46 x 62mm
  • Lens: Fujinon lens, f=60mm, 1:12.7, 2 components 2 elements
  • Film feeding out: Automatic
  • Batteries: Four AA-sized 1.5V alkaline batteries (not included)
  • Body size: 119.5mm (W) x 121.5mm (H) x 70.5mm (D)
  • Weight: 320g (without batteries, strap, film)
  • 1-year warranty from Fujifilm



Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hello earthings , I'm Yasmin Hanani Bt Ramli .
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Enjoy!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Qiela Zamzam

Best View at GOOGLE CHROME!